پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227219
حصر سران فتنه همچنان ادامه دارد
تاریخ انتشار : 1395/09/16 18:17:56
نمایش : 1088
آنچه قابل توجه است اين است که اين مصوبه همچنان به قوت خود باقي است و قوه قضاييه معتقد است حتي در صورت تغيير مصوبه از جانب شورا به محاکمه سران فتنه بپردازد زيرا معتقديم سران فتنه 88 مرتکب جرم بزرگي شده‌اند که اين مصوبه در حال حاضر لازم‌الاجرا است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت الاسلام محسني اژه‌اي عصر امروز در نشست پرسش و پاسخي که به دعوت بسيج دانشجويي دانشگاه تهران و در دانشگاه ادبيات برگزار شد در پاسخ به پرسش يکي از دانشجويان مبني بر مبناي قانوني حصر سران فتنه بيان کرد: طبق قانون اساسي شوراي امنيت ملي چنانچه تشخيص دهد موضوعي مرتبط است و مصوبه نيز مراحل قانوني خود را طي کند در آن مصوبه لازم‌الاجرا مي‌شود. 

سخنگوي قوه قضاييه با اشاره به فتنه 88 گفت: در زمان فتنه 88 و مفاسد به بار آمده آن شوراي امنيت ملي تشکيل شد و تصويب کرد که فعلاً سران فتنه در حصر باشند و محاکمه نشوند.

وي افزود: آنچه قابل توجه است اين است که اين مصوبه همچنان به قوت خود باقي است و قوه قضاييه معتقد است حتي در صورت تغيير مصوبه از جانب شورا به محاکمه سران فتنه بپردازد زيرا معتقديم سران فتنه 88 مرتکب جرم بزرگي شده‌اند که اين مصوبه در حال حاضر لازم‌الاجرا است.

محسني اژه‌اي ادامه داد: زماني گفته مي‌شد که مصوبه شوراي عالي وجود ندارد و زماني که ما براي اثبات آن بندها و تبصره‌هاي آن را بيان کرديم متهم به افشاگري شديم.

منبع:فارس

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html